.com


W związku z wydarzeniami z 10 kwietnia 2010 serwis został zamrożony dnia 18 kwietnia 2010 o godzinie 22:00. Zapraszamy do serwisu, który kontynuuje misję. www.DobrePaństwo.org

Generalnie pozytywnie

21 mar 2008 – 22:44

Źródło: Gazeta

Depesza PAP:

OBWE generalnie pozytywnie oceniła wybory w Polsce.

Raport OBWE:

W ostatnim tygodniu kampanii wyborczej doszło do incydentów, które zamazały granice między rządem i instytucjami państwowymi a rządzącą partią, potencjalnie łamiąc art. 5.4 dokumentu kopenhaskiego OBWE z 1990 r., który zobowiązuje do rozdziału między państwem a partiami.

obserwatorzy krytykują konferencję prasową szefa CBA z 16 października, gdy Mariusz Kamiński pokazał nagrania z akcji CBA przeciw posłance PO Beacie Sawickiej i wezwał do zastanowienia, na kogo głosować.

18 października w Programie 1 Polskiego Radia Lech Kaczyński oświadczył, że są powody, by uchylić immunitet niektórym liderom PO. Ale nie podał żadnych nazwisk.

Prezes PAP:

Za ten błąd PAP przeprasza swoich Odbiorców. Winny zaniedbania dziennikarz poniósł konsekwencje służbowe.

  1. 24 odpowiedzi na “Generalnie pozytywnie”

  2. Hmmmm…. Znowu przypadki amnezji wyborczej?

    threepwood dnia 21 mar 2008 | zablokuj

  3. To bracia Kaczyńscy nadal kontrolują PAP?

    Viryu dnia 21 mar 2008 | zablokuj

  4. Znaczy sie dziennikarz wyleciał z PiSu?

    Phaet dnia 22 mar 2008 | zablokuj

  5. @Phaet
    To znaczy raczej to, że dziennikarz dostał awans

    el_fuego dnia 22 mar 2008 | zablokuj

  6. To znaczy że prezes PAP był u prezesa PiS a po wyjściu od niego otrzepał kolana i przykładnie ukarał obiektywnego dziennikarza.

    Michał dnia 22 mar 2008 | zablokuj

  7. @el_fuego,
    oj, oj, było całkiem inaczej: przyszedł prezio od PAPa do najlepszego prezia PIS-sekty i odebrał Medal za zasługi dla jedynie słusznej Partii. Potem wrócił do swojego najlepszego dziennikarza (który sfałszował Raport OBWE) i wręczył mu nagrodę za wierne służenie Picerom i Szmaciarzom. Potem przeprosił go za to, że go musi „na niby” ukarać. Zapewnił go przy tym (wiernego, ale miernego dziennikarza), że Partia mu nie zapomni jego dzielnego czynu i że po najbliższych, wygranych wyborach, czeka go nagroda….

    Flogiston dnia 22 mar 2008 | zablokuj

  8. zawsze byłem zdania że przepraszam po błędzie to sobie można w dupę wsadzić
    jest to juz szablonem uśmierciłem 9 lekarz0 – przepraszam rodzinę- firmę zdołowałem przepraszam urzędnik US. Obraziłem ? przepraszam itp itd
    i wychodzi jasne słoneczko i ucisz wzburzone fale oceanu.
    no to do następnych przeprosin
    Jezu przpraszamy żeśmy Cię ukrzyżowali

    jerzy dnia 22 mar 2008 | zablokuj

  9. @jerzy

    Eeee? Jeśli zrozumiałem główną myśl napisaną przez ciebie w tym narzeczu barbarzyńskim (że przeprosiny po szkodzie to mała rekompensata), to się zgadzam. Jeśli nie udało mi się – to nic nie mówię…

    threepwood dnia 22 mar 2008 | zablokuj

  10. Generalnie jest wszystko w porządku. Ale to gówno prawda. I my o tym wiemy.

    spirochete dnia 23 mar 2008 | zablokuj

  11. Ale ja tu czegoś nie rozumiem.
    Zwolniono dziennikarza bo przytoczył informację, że jest generalnie pozytywnie pomimo nadużyć, czy zwolniono dziennikarza bo napisał, że jest generalnie pozytywnie ale były nadużycia

    KrooK dnia 23 mar 2008 | zablokuj

  12. jerzy : ogólnie to zgadzam się z tobą że przeprosiny w niektórych ustach to nic nie znaczące słowa. Nie zgadzam się natomiast ze słowami : uśmierciłem 9 pacjentów… Lekarze nie są cudotwórcami. Ludzie umierają i to pomimo tego że lekarz zrobi wszystko co w jego mocy. Gdyby tak nie było to żylibyśmy wiecznie. Rzadko się zdarza że lekarz celowo niedopełni swoich obowiązków i pacjent z tego powodu umrze. Teraz jest taka moda (zapoczątkowana przez PiS) że za każdy zgon wini się lekarza. To jest krzywdzące i niesprawiedliwe. Ludzie zawsze umierali w szpitalach i będą umierać, niezależnie od tego ilu lekarzom postawi się zarzuty. Ale wcześniej nie było takiej nagonki na lekarzy. Skutkiem będzie brak lekarzy w przyszłości. Po co sobie robić problemy i narażać się na kryminał za to że nie uratowało się człowieka, którego nie dało się uratować? Mój brat jest lekarzem i widział jak ludzie umierają … Za każdym razem jest to dla niego wstrząsające przeżycie. Opowiadał że każdy lekarz robi wszystko co w jego mocy żeby uratować życie ale czasami się po prostu nie da. Potem takie mądrale mówią że to wina lekarza.

    caleeb dnia 23 mar 2008 | zablokuj

  13. „Teraz jest taka moda (zapoczątkowana przez PiS) że za każdy zgon wini się lekarza. To jest krzywdzące”
    caleeb – to nie PIS zapoczątkowało modę na uśmiercanie pacjentów. Zapoznaj sie z sprawą gdzie występował Pavulon oraz z wieloma sprawmi sądowymi gdzie konczy sie to z reguły „nieumyślnym sprawstwem”

    jerzy dnia 23 mar 2008 | zablokuj

  14. Mimo że jestem lewakiem, opowiadam się dziś za prywatyzacją „mendiów” publicznych. Jeżeli bowiem mają one służyć rządzącym po kolei jaśniechamom za nasze pieniądze, to lepiej niech na ich miejsce wejdzie kanał piwno-pornograficzny. Mądrzy ludzie i tak dotrą do informacji które są prawdziwe.

    wehehe dnia 24 mar 2008 | zablokuj

  15. Jerzy – lecz się sam i daj innym szansę na uzdrowienie przez lekarzy. Nie wolno bezkarnie obrzucać błotem, tylko dlatego, że zdarzyły się takie rzeczy jak „akcja pavulon”. Zawsze można trafić na degenerata i nie musi on być lekarzem. Tacy są w spożywce – myją śmierdzące mięsa, nasączają je aby więcej ważyły, oszukują przy kasach – w urzędach- piją kawki, lekceważą petentów, wykańczają firmy i ludzi!!! Wszędzie zło jest złem i naprawdę nie niszczmy tych, którzy są uczciwi. Zawód lekarza jest bardzo trudnym i odpowiedzialnym, bo dotyka ludzkiego życia i choćby za to cieszy się szacunkiem i poważaniem. Niewielu decyduje się na takie obciążenie. Tym bardziej należy ich wspierać. Gdyby to było łatwe sam pewnie byłbyś lekarzem, bo mam wrażenie, że trochę zazdrościsz….

    roza dnia 24 mar 2008 | zablokuj

  16. roza! moja wypowiedź w temacie lekarzy dotyczyła przeprosin – kiedy pacjent umiera z woli lekarza rodzina w najlepszym przypadku usłyszy przepraszam(coś o tym wiem!)i prosze mnie nie wystawiać słowami że lekarze to uczciwość nad uczciwościami. Jeśli jak piszesz zdarzyły sie rzeczy jak „akcja pavulon” to nie świadczy to dobrze o tej społeczności. zaś porównywanie tych czynów do mycia mięsa itp są conajmniej nie na miejscu. Mając do wyboru umyte smierdzące mięso lub śmierc przy użyciu pavulonu – uważasz że wszystko jedno? Pogratulować samopoczucia

    jerzy dnia 24 mar 2008 | zablokuj

  17. @powyższe

    Chodzi o to, żeby gloryfikować lekarzy, którzy coś robią, a nie grupowo. Czemu taki partacz, który ma, powiedzmy, śmiertelność 80% ma też mieć podwyżkę płac? Dostać to taki powinien najwyżej kopa w dupę. Powinno się dać podwyżki tylko tym naprawdę dobrym lekarzom.

    threepwood dnia 25 mar 2008 | zablokuj

  18. cd. do Jerzy
    Zgadzam się w sprawie podwyżek dla dobrych lekarzy… i nie staram się bronić złych, ani też lekceważyć sprawy pavulonu. Chcę aby każdy na codzień zaczynał od siebie, a dopiero później oceniał innych. Sprawa śmierdzącego mięsa jest taką samą sprawą jak pavulonu, tyle że śmierć przychodzi póżniej i często nie jest wiązana z resztkami detergentów. Podobnie jest z frytkami smażonymi na spalonym tłuszczu…Itp;itd…
    Często pacjent z własnej winy trafia do lekarza za późno, albo przez niezdrowy tryb życia lub zaniechanie badań sam przyczynia się do swojej śmierci. Później oczekuje cudu od lekarza.
    Swoją drogą lekarz może, ale nie musi przepraszać!
    No, chyba że przeprosiny uważasz za przyznanie się do winy?

    roza dnia 25 mar 2008 | zablokuj

  19. Może masz racje mówiąc o niezdrowym trybie życia jednak lekko przyśmierdłe mieso nie jest równoważnikiem pavulonu co byś tam nie powiedział. Resztki detergentów masz wszędzie poczynając od naczyń a koncząc na liniach technologicznych które dostarczają ci zdrowej żywności sterylnie zapakowanej. Jest jedno ale, to ty sie godzisz na frytki na spalonym oleju chcesz taką nie inną dietę. W przypadku pavulonu czy innych tego typu działąń nie masz nic do powiedzenia. Jest zasadnicza róznica miedzy zabijanym a samobójcą mimo że obydwaj ponoszą tą samą konsekwecję
    I tylko Ci życze oraz innym by nie musieli tego doświadczać bo wtedy za póxno na zmiane orientacji…..zostaje żal
    „Swoją drogą lekarz może, ale nie musi przepraszać!
    No, chyba że przeprosiny uważasz za przyznanie się do winy”
    takie prawo ma każdy!!!!!!
    ale chyba jednak nie przeczytałeś mojego postu dokładnie skoro sugerujesz mi takie wnioski

    jerzy dnia 26 mar 2008 | zablokuj

  20. Jerzy
    Zrozum wreszcie że zbrodniarze są wszędzie, także w służbie zdrowia. Trzeba ich łapać i karać. Niezależnie od wielkości zbrodni. Z tym się zgadzam. Nie zgadzam się na zbiorową odpowiedzialność typu; źli lekarze, źli Niemcy, źli homoseksualiści….
    Nie dajmy się zwariować i opanować obsesyjnej nienawiści. Ludzie są z gruntu dobrzy, uczciwi i chętni do pomocy i tego będę się trzymać ;)

    roza dnia 27 mar 2008 | zablokuj

  21. roza cos mi chceszsz przekazac? coś czemu nawet nie przeczyłem? co ja mam rozumieć? bo pisałem że taki czy inny przeprasza za zło które wyrządził i uważam że to bez sensu przepraszanie.
    a tu widzę ze chcesz mi coś wmówić. czy ja gdzieś mówiłem źli tacy czy tamcy. może Ci sie mylą czytane seryjnie posty
    „Jerzy
    Zrozum wreszcie że zbrodniarze są wszędzie, także w służbie zdrowia.”
    O tym wiem i otym między innymi pisałe natomiast Ty usprawiedliwiałaś że to nie tak że nuie należy a teraz piszesz to co cytuję

    jerzy dnia 27 mar 2008 | zablokuj

  22. Jerzy
    Nie bądź taki obrażalski. Przepraszam zawsze jest wskazane. Pewnie, że niczego nie cofnie, nie naprawi, ale jeżeli jest szczere świadczy o zrozumieniu, wyrządzonej krzywdy. Przyjęcie, że zawsze jest ono nieszczere jest z gruntu błędne. Ja też ćiebie przepraszam, jeżeli się nie zrozumieliśmy ;)

    roza dnia 28 mar 2008 | zablokuj

  23. „ale jeżeli jest szczere”

    no dobra a kto o tym decyduje czy wie?

    jerzy dnia 29 mar 2008 | zablokuj

  24. Ale sie offtop zrobil… generalnie pozytywnie OBWE nas oceniła, poza tym że jednak instytucje państwowe wmieszały się w kampanię wyborczą. A to Kamiński z CBA, a to Kruk z KRRiTV, co odeszła na listę PiS (a bez szefowej Rada nie może pracować – czyli orzekać o stronniczości mediów lub jej braku – ale chyba o to chodziło, by TVPiS miała spokój), a to Pati Koti, a to braciszek braciszka, a to jeszcze inne sytuacje… ogólnie, jeśli nie liczyć paru katastrofalnych wpadek, to jest dobrze.

    Dario dnia 29 mar 2008 | zablokuj

  25. Witold Holdys jest zlym lekarzem. Dyrektor KRUS-u w Szklarskiej Porębie Ryszard Barej odebral nocne dyżury Holdysowi, ponieważ Holdys podczas dyżurów spal zamiast pracować.

    jeleniogórzanin dnia 13 lip 2009 | zablokuj

Sorry, comments for this entry are closed at this time.