Paranoja władzy?
19 listopada 2007 – 09:38
Źródło: Gazeta
Platformę najwyraźniej opanowała paranoja towarzysząca każdemu na odpowiednio wysokim stanowisku. Działacze PO ze stołecznego ratusza namierzają autora blogu “HGW Watch” (poprzednio zwanym “Bufetowa Watch”). Czemu namierzają? Bo podejrzewają, że macza w tym palce PiS. A skąd te podejrzenia? Blog ma za dobre informacje. Rzecznik ratusza wypowiada takie oto przemyślane sentencje: “Jakoś nie mogę sobie wyobrazić pracującego zawodowo człowieka, który cały dzień spędza przy programach informacyjnych” lub “Stąd pytanie czy “Bufetowa” to blog obywatelski, czy strona wspierana przez zaplecze PiS”. Na dokładkę okazuje się, że “Bloger jest na bieżąco nawet w najdrobniejszych sprawach dotyczących dzielnic”. Skandal! Jak tak można! Pretm (autor bloga) grzecznie tłumaczy, że zbieranie informacji i pisanie zajmuje mu ok. 2h dziennie. Ale Platformy to nie przekonuje i szuka dalej. Ludzie! Wiemy, że “HGW Watch” jest niewygodny, bo punktuje wszystkie potknięcia i rozlicza Hannę z każdej obietnicy. Ale nawet za najgorszych czasów PiS-u nikt z oficjalnych przedstawicieli tej partii nie sugerował, że nasz serwis jest pisany przez PO-wców. Pretm-owi gratulujemy darmowej reklamy a Platformie szybkiego przejęcia paranoi Antka Macierewicza.
53 odpowiedzi na “Paranoja władzy?”
Przykro mi to czytać, choć akurat PO ze stołecznego ratusza od początku średnio mi się podobała. Oby ta ogólnopolska była lepsza…
doodge dnia 19 listopada 2007
Jeden z najbardziej sensownych komentarzy, który przeczytałem po pojawieniu się tego artykułu. Za co autorowi dziękuję.
Nie jest to pierwszy raz (i nie pierwszy artykuł) w którym okazuje się, że współpracownicy HGW marnują swój czas na śledzenie małej i skromnej inicjatywy, zamiast zabrać się za poważniejsze sprawy. Szkoda miejskich pieniędzy na te dochodzenia.
pretm dnia 19 listopada 2007
Mnie to nie dziwi, w końcu PO to inna wersja PiS
Lucjan dnia 19 listopada 2007
pretm dobra rada uwazaj na CBA lub inne takie
inaczej rzecz biorac znane wszystki synstwo znowu sie szerzy
mqrcin dnia 19 listopada 2007
Cieszy to, iż serwis potrafi też skrytykować PO. Smuci, iż oglądamy inną wersję polowania na Huberta H. Czy naprawdę oni nie mają innych rzeczy do roboty? Poza tym jest przecież coś takiego jak wolność słowa. A miało być inaczej. Ech, duch Lecha niestety wciąż unosi się nad warszawskim ratuszem…
Dario dnia 19 listopada 2007
Zdelegalizować HGW Watch. No jak tak można!
pretm, powodzenia. Osobiście życzę Ci byś dołożył starań i warszawskie PO miało Cię za szpiega z krainy deszczowców czy co tam wymyślą. Nawet z PiSu możesz być.
Moherfucker dnia 19 listopada 2007
PO musi pamietac ze w takim stylu PISowi udalo sie rzadzic tylko 2 lata. jezeli PO upodobni sie do PIS to szybko straci poparcie i poczuje to jeszcze dotkliwiej niz pis. PIS ma wierny beton 30% PO nie ma radia maryja i moze spasc pnizej progu wyborczego z takim podejsciem.
fresz dnia 19 listopada 2007
Dziwne, że was sie jeszcze nie czepiają
Cieszcie sie, że nie czytają wszystkich blogów.
Tamtego nie znałem i za bardzo znać nie chce bo lubie PO ale HGW (brzmi jak nazwa uczelni) mnie nie obchodzi bo to Warszawa. Nikogo nie obchodzi Warszawa.
Do Warszawiaków: Jestem z Wrocławia i nienawidze Wrocławia. Kto tu mieszka ten rozumie.
Phaet dnia 19 listopada 2007
Może jednak nadgorliwi aktywiści z PO zechcą analizować przeczytane teści i wykorzystać krytyczny materiał dla dobra pani prezydent zamiast kombinować jak koń pod górę kto za tym stoi.
Michał dnia 19 listopada 2007
Phaet, daruj. Nie przemawiaj w imieniu ogółu, bo nikt ci nie dał takiego prawa. Mnie też wkurzają wiecznie rozkopane ulice i związane z tym utrudnienia w komunikacji, a także opóźnienia budowlane (kiedy w koncu stanie ten Aquapark koło AE???), ale nie robię z tego takiego problemu. Lubię to miasto i wiążę z nim swą przyszłość. Poza tym dobrze, że władzom Wrocławia tak nie odbiło. Dutkiewicz jednak nie jest taki twardogłowy.
Dario dnia 19 listopada 2007
Popierając platformę nie wierzyłem w cud, ani w Irlandię, ale w to, że będzie spokojniej. Nieładnie się to zaczyna skoro mają miejsce takie żenujące spektakle. Brakuje tylko przyjęcia Antka w szeregi platformy, aby po swojemu rozprawił się z nowym układem. Miejmy nadzieję, że to jeden, głupi i odosobniony przypadek z tym tropieniem autora bloga i szukaniem jego ewentualnych mocodawców wśród politycznych przeciwników, bo jeśli nie, to znaczy, że oprócz nazwisk na stołkach, nic te wybory nie zmieniły.
eXter dnia 19 listopada 2007
@eXter, głosowałem z takim samym przekonaniem i w rękawiczkach. Teraz pewnie zacznę się przekonywać, że słusznie nie brudziłem sobie rąk.
MaTT dnia 19 listopada 2007
Kurczę, wszyscy walicie w jedną stronę. Nie wykluczm, że macie rację, ale czy ktoś sprawdził, cóż ten pracownik ratusza warszawskiego prze 2 godzinny dziennie wyPISuje? Może rzeczywiście jest to niewinna krytyka działalności pani Prezydent. Ale jeżeli jest to wynoszenie jakichś tajemnic kuchni (ratuszowej), a do tego przekręcanie lub przeinaczanie faktów, po to by przeszkodzić w naprawianiu tego, co spierdZielił Mniej Ważny Kwak - to ja się nie zgadzam. Należy się wtedy temu kolesiowi KOPNIAK (i to nie jeden)tak pracowicie oPISujacemu rzekome zbrodnie pani Hani.
Konkluzja: najpierw sprawdźcie, co krytykujecie lub co oceniacie, a potem krytykujcie i oceniajcie. Ja nie sprawdziłem, więc nie oceniam ani Hanki, ani tego kolesia oPISującego jej poczynania.
P.S. HGW = {H** Go Wie}
Flogiston dnia 19 listopada 2007
pretm - uzywanie pieniedzy podatnikow do celow opisanych w news’ie? A co powiesz na uzywanie Centrum Informacji Rzadu do zbierania informacji o wscieklych atakach po na pis, kazdego mozliwego cytatu Niesiolowskiego, obietnic po itp.? Mysle ze to ta sama “klasa” ale tez jakos wydaje mi sie ze korzystanie z CIRu do zbierania tych pierdol jest nieco drozsze niz sledzenie Twojej strony.
Niemniej dzialan stolecznego ratusza nie pochwalam bynajmniej. Znizaja sie do poziomu pisiorow.
w. dnia 19 listopada 2007
Flogiston - zgadzam sie. W sumie od dawna sie zastanawialem nad tym kto do cholery placi(l) pajacom za wypisywanie komentarzy na onecie, wp i pewnie innych portalach tego typu :
“(…) a ja nadal spokojnie pije kawe i glosuje na pis” albo “(…) a ja nadal czytam poranna gazete i glosuje na pis” albo “GW/TVN/itp. maci a ja i tak dalej spokojnie glosuje na pis”
Nie wiem czy ktos zwrocil na to uwage ale zdarzylo mi sie przy jednej wiadomosci ktoregos dnia widziec kilka niemal identycznych komentarzy.
Fanatycy czy co? Przeca maly ksiaze jeszcze sie prorokiem nie oglosil (znaczy nie na glos).
w. dnia 19 listopada 2007
Panie Dario Ja musze z przedmieścia, przez Krzyki aż pod Galerie podjechać na Dominikański. Przedmieście zakorkowane bo ludzie wjeżdżają a obwodnicy nie ma już kilkanaście lat! Podobno nawet Mieszko I planował już te obwodnice. A na Krzykach remontują całe Powstańców Śl. Przez tygodnie robili jeden pas i były korki, teraz robią drugi pas i też są korki! (tak, to dwupasmówka).
Więc jestem troszke przewrażliwiony i zmęczony kiedy musze sie tłuc tym mpk.
Cieszy mnie tylko to, że Krakowskie Przedmieście w Warszawie też jest zakorkowane
Nikogo nie chciałem urazić ale we Wrocławiu wkurzają mnie nie tylko korki i brak obwodnicy ale także to, że tu nie ma co robić. A to co jest to ja nie chce robić.
Phaet dnia 19 listopada 2007
Do Phaeta - mniej więcej się zgadzam - mój stosunek do Wrocławia to mieszanina miłości i nienawiści. Tu jest taka schizofrenia - bardzo dużo się dzieje pozytywnie i równocześnie jest też bardzo dużo g…a Przykład pan Prezydent jest ok, podpisuje różne papiery ale wygezkwowanie potem jego postanowień od jego urzędników to droga przez mękę jak wszędzie. No i Wrocław niby jest taki wyluzowany i przyjazny, ale to taki sam kocioł z wyścigiem szczurów jak gdzie indziej, tyle, że ładniejszy niż Warszawa
pozdrawiam i Wrocławian i Warszawiaków - wyścig trwa !
Jacek dnia 19 listopada 2007
@Phaet
No to jak należy rozumieć dzisiejszy tekst Matki-Kurki, który jest zachwycony pięknem przebudowy WROCŁAWIA? Przecież nasz ulubiony anty_Ojciec anty_Rydzyk (czyli Matka-Kurka) jest zachwycony przemianami zachodzącymi we WROCŁAWIU. Kto się myli? A może kogoś dopadł nadmierny optymizm, a kogoś nadmierny pesymizm?
Flogiston dnia 19 listopada 2007
Flogiston - nic dodać nic ująć ! Matka Kurka jak sam deklaruje wyjechał ze swojej wsi do miasta co od czasu do czasu robi i się na Grunwaldzie zachwycił - że budują itd. Tylko że tam przecież kompletnie się przejechać nie da, a synchronizacja świateł to powala. Faktycznie musimy uważnie obserwować i nie przeginać ani w stronę opty ani pesy. Po prostu jest chyba normalnie i to jest moim zdaniem dobre założenie
Jacek dnia 19 listopada 2007
Nie popadajmy w skrajności.
PO miało nie bać się krytyki, a więcej, twierdzili, że będą wyciągali z niej wnioski. Przez ostatnie dwa lata mieliśmy już jeden nieomylny i jedynie słuszny Rząd, który każdą najmniejszą krytykę tłumaczył działalnością układu.
O ile autor bloga nie korzysta z informacji niejawnych lub nie zajmuje się tym w czasie kiedy powinien wykonywać inne obowiązki(o ile jest opłacany z budżetu państwa) to ma prawo wytykać błędy komu chce. Jeśli ma prywatnego pracodawcę, to to już tego pracodawcy sprawa, że gość mu się w robocie opiernicza.
Ja też mogę zatrudnić człowieka i kazać mu siedzieć przed netem i wypisywać po forach internetowych posty mające na celu krytykę kogokolwiek, w tym przypadku-ekipy rządzącej. Nikt mi nie zabroni, ani nie można tego zabronić PiS-owi.
A co do tego, że są obecni na forach płatni propagandyści i to przypisani do konkretnych portali to nikt nie ma chyba watpliwości. Ja pójdę dalej w teorie spiskowe i stwierdzę ,że dzieje się to przy dyskretnym współudziale tychże portali. Nie można też wykluczyć ,ze ludzie ci nie są zatrudniani przez partie polityczne, a właśnie przez portale.
Po czym wnoszę?
Bo trudno mi sobie wyobrazić, aby bez pomocy portalu(tutaj Onet) jałowy komentarz np. ‘emigranta’ lub ‘AleksandryIQ’ miał szansę za każdym razem być dostrzeżonym i spotykać sie z takim odzewem.
eXter dnia 19 listopada 2007
Brawo….
A już myślałem że będziecie jednostronni…
Macie u mnie plusa!!!!
Palestrina2005 dnia 19 listopada 2007
Do w. - ja też to zauważyłam i jakiś czas temu tu o tym pisałam. Bezmyślna, wkurzająca pisanina, którą onet popiera w całej rozciągłości; pewnie sam macza w tym palce
madeleine dnia 19 listopada 2007
Do spieprzajdziadu:
Gratuluję odwagi.
Powinniście częściej zwracać uwagę na takie wynaturzenia PO naszej stronie również.
Do pretm:
Bravo
antyPiSior dnia 19 listopada 2007
prawie jak WasserWanna :/
juliajagoda dnia 19 listopada 2007
“Mnie to nie dziwi, w końcu PO to inna wersja PiS”
Lucjan - zdecydowanie się z Tobą zgadzam.
Zresztą o tej babie już pisałem:
http://piechula.jogger.pl/2007/09/10/fanatyczna-katoliczka-wpisuje-boga-do-statutu-stolicy/
Piechuła dnia 19 listopada 2007
Nie wiem co Matek Kutek (musiałem przekręcić, to silniejsze ode mnie) napisał, ale ja tam robie wszystko aby z tego Wrocławia zwiać w jakieś normalne miasto. Myślałem o Kielcach.
Co do tematu: Niech sie zdecydują po kim jadą. Cały czas jechali wszyscy po rządzących czyli po Kaczyńskich. Teraz nagle rzucają sie na ekipe Donalda. Lecz TYM RAZEM argument ’sami na nich głosowaliście więc nie narzekać’ jest jak najbardziej na miejscu.
Phaet dnia 19 listopada 2007
Nie jest żle jak o kimś piszą. Wiadomo, że coś robi. Nie rozumiem tylko po co HGW wiedza kto to pisze? Ważne czy ma rację? Pracować dla nas i nie popełniać błędów. Więcej robić, mniej gadać, a oceny będą pozytywne. Kiedy dociera do mnie krytyka współpracowników staram się jeszcze lepiej pracować, bo samym nikt nie poprawi swojego wizerunku, no może na chwilę.
roza dnia 19 listopada 2007
:)Miało być - Bo samym gadaniem nikt nie…
roza dnia 19 listopada 2007
phaet
Co do tematu: Niech sie zdecydują po kim jadą. Cały czas jechali wszyscy po rządzących czyli po Kaczyńskich. Teraz nagle rzucają sie na ekipe Donalda. Lecz TYM RAZEM argument ’sami na nich głosowaliście więc nie narzekać’ jest jak najbardziej na miejscu.
no wiec co do tego to oddalem glos nie wazny i nie bede tolerowal glupoty rzadzacych chocby nie wiem kto rzadzil a ty rob jak uwazasz mozesz sie przeprowadzac co tydzien i nie narzekac na tych ktorych wybrales
mqrcin dnia 19 listopada 2007
A dla mnie nie aż tak na miejscu, bo nikt mi nie zabroni patrzeć ekipie rządzącej na ręce i mówić głośno, że mi się nie podoba to czy tamto. Niech czują oddech wyborców na swych plecach; niech pamiętają że złożyli obietnice i pociągnęli olbrzymią grupę ludzi za swą wizją; niech wiedzą że my oceniamy i kiedy przyjdzie czas rozliczeń, wydamy surową ocenę. Jeśli skopią sprawę, nie dostaną mojego głosu. Zresztą media SĄ od patrzenia im na ręce i informowania o tym, jak oni tam z góry regulują sprawy naszego życia. I takie jest ich prawo i obowiązek.
Dario dnia 19 listopada 2007
To ja też opowiem o przygodzie z HGW:
http://piechula.jogger.pl/2007/11/19/bufetowa-historia-prawdziwa/
Piechuła dnia 19 listopada 2007
Mnie wkurza że, zamiast po prostu sprawdzić kim jest klient, to tak jak pisołaki snują jakieś teorie spiskowe. Gość ma domenę w home.pl - Prezes na pewno do fanów PIS nie należy - podejrzewam że, jeden telefon by wystarczył i można by mówić o konkretach zamiast o układzie …
Eureka dnia 19 listopada 2007
Piechula - tak jak lubie Tuska i PO, tak jak NIE lubie HGW a takze PISU, uwazam ze sytuacja na Slasku ktora opisales mysle ze przyssala by sie do kazdej persony czy to z po czy pis. Tak samo jak propozycje korupcyjno-zalotne agentow cba naslanych rok wczesniej i spedzajacych tenze rok na produkowaniu korupcji. Inaczej mowiac - mysle ze jezeli nie ma co pokazac (nie ma kamer) to kazdy vip-polityk by sie tak zachowal. Moze opisz jakas autentyczna sytuacje z malym ksieciem jarkiem?
w. dnia 19 listopada 2007
No. Platfus Klich ogłosił że nie wycofa naszych szwejów z Afganistanu, a dodatkowo wyśle jeszcze oddział do Czadu. Niniejszym więc oznajmiam wszem i wobec: odtąd będę atakował Platfusów równie ostro, a może nawet bardziej niż Pisuarów. Możecie mnie zbanować, ale nic nie zmieni mojego zdania. Zresztą przeczytajcie najświeższe “Nie” to zajarzycie dlaczego.
W tym bagnie jedna drobina optymizmu: niemieccy biegli orzekli że chirurg M. G. nie jest odpowiedzialny za zabójstwo pacjenta. Niech więc go skażą za łapówki i mobbing, a Ziobro powinien do końca swojego nędznego żywota czyścić sracze. To rzekłem.
wehehe dnia 19 listopada 2007
PS. aktualnie w tefałenie siedzi Donaldu a wyje mu Doda. Signum temporis? Chyba polityka tego nierządu będzie miała poziom jej “przebojów”. Z drugiej strony, PISuary miały tak na oko poziom Bayer Full…
wehehe dnia 19 listopada 2007
Panie wuhehe, mam złe wieści. Otóż pan szanowny prokurwator generalny Zioberia nie będzie “czyścił sraczy” a za pomówienie zapłaci m.in. pan ze swoich podatków.
Rzecznik Prokurwatury Krajowej dnia 19 listopada 2007
Salut dla okrętu flagowego strony przeciwnej, za wpis, pod którym każdy trzeźwo myślący mógłby się podpisać
mgr kaczysta dnia 19 listopada 2007
Oto mój wymarzony komentarz PO na temat hgw-watch.pl:
“Platforma Obywatelska jest zwolennikiem społeczeństwa obywatelskiego. Dlatego bardzo cenimy takie inicjatywy jak blog hgw-watch.pl. Wprawdzie czasami oceny autora tego bloga są nie do końca sprawiedliwe, a nawet stronnicze, jednak uważamy, że każdy ma prawo do analizowania i krytyki działań lokalnych władz. Takie krytyczne uwagi często są inspiracją do konkretnych działań, które poprawiają jakość życia mieszkańców Warszawy. Dlatego poprosiłem panią prezydent Hannę Gronkiewicz-Waltz by na bieżąco reagowała na sprawy poruszane na tym blogu. Jego autorowi zaś bardzo dziękuję za dotychczasowe zaangażowanie i mam nadzieję, że nadal będzie regularnie pisać o kolejnych sprawach istotnych dla mieszkańców naszej pięknej stolicy.”
Donald Tusk, 20 listopada 2007
Alex dnia 20 listopada 2007
No i fajnie. Tusk jeszczenie nie zaprzysiągł swego gabinetu, Kaczuś jeszcze nie przekazał władzy ani budżetu, a już się zaczyna. Nie wiem kim jest Pretm, ale poczytałem sobie (i pooglądałem na youTube “Jak ja was kurwy nienawidzę”) produkcję “Bufetowa Watch” i mam dość jednoznaczne odczucia - przecież to język Kurskiego i jego “sztabowców”!
Ludzie, dajcie PO (tak, jak daliście PiS-owi) jakieś minimum - np. miesiąc - zaufania, a potem, proszę, walmy, ale nie można z dnia na dzień! Naprawdę chcecie powrotu IV RP?
Flybylot2 dnia 20 listopada 2007
Jak nie? W piątek już przeszło wszystko, zresztą we wpisie “kalendarium” jest o tym mowa. Ale mniejsza z tym. Jak dla mnie też jest głupotą krytykowanie rządu Tuska za to, iż nic nie robi, w sytuacji, gdy było na razie zbyt mało czasu by zrobic cokolwiek. Poza tym jeśli ktoś liczy na to, iż pozytywne efekty działań tej ekipy (i każdej innej) będą widoczne błyskawicznie, to radzę mu po pierwsze liznąć choć trochę podstawowej wiedzy ekonomicznej (bo każdy plan finansowy na taka skalę potrzebuje przynajmniej roku budżetowego na przetrawienie), po drugie przygotować się na katastrofę ekonomiczną (bo niestety w tej branży naprawdę dobre są plany długofalowe, a nerwówka i działanie obliczone na szybki efekt skutkują niestrawnością), po trzecie otworzyć oczy, uruchomić rozum i przestać dawać się łapać na przysłowiowe złote, populistyczne góry.
Dario dnia 20 listopada 2007
@Flybylot2, Dario
Myslę podobnie jak Wy obaj. Dobrze to ujęliście, koledzy. Te robaczki, tu skupione na SpDz, wyraźnie chcą powrotu IVrp - zamiast łopat, żwiru i cementu - na budowę wyślij CBA. Ot i cały przepis Yarka na zrobienie postępu gospodarczego. Tej recydywy chyba nie chcemy, nie? To może przestańmy psioczyć na DONALDU TUSKU, przestańmy dmuchać w tę sama trąbę, co PISjaniści. Wielu z nas głosowało na PO z braku lepszego wyboru, no ale, teraz trzeba dać im choć trochę czasu niech, no rozkręcą się, niech zobaczą na czym siedzą. Na krytykowanie platformianych głupot jeszcze przyjdzie czas!
Flogiston dnia 20 listopada 2007
@Flybylot2
“przecież to język Kurskiego i jego “sztabowców””
Jakiś przykład? Proszę o komentarz w notce uznanej za “język Kurskiego” i wtedy możemy podyskutować. Oprócz dawnej nazwy blogu, która była złośliwością.
“i pooglądałem na youTube “Jak ja was kurwy nienawidzę””
Nie jest to klip mojego autorstwa, więc nie rozumiem dlaczego jest wymieniany w jednym zdaniu z moim blogiem.
“np. miesiąc - zaufania”
Hanna Gronkiewicz Waltz rządzi już prawie rok, więc apele o miesiącu czasu są zbędne.
pretm dnia 20 listopada 2007
Flybylot2, Dario, Flogiston,
Wasze komentarze są bez sensu.
Przecież blog HGW Watch odnosi się do Hanny Gronkiewicz-Waltz i rządów PO w Warszawie.
100 dni HGW już minęło dawno. Więc nie rozśmieszajcie mnie mówiąc że trzeba dać PO czas. W Warszawie PO rządzi od dawna.
HGW rządzi już rok w Warszawie i jak najbardziej należy ją rozliczać - co zrobiła a czego nie zrobiła…
A “argumenty” przeciw blogerowi krytykującemu HGW są smieszne. Że umie czytać gazety, używać wyszukiwarki, ze ma czas na pisanie bloga. To jakaś paranoja. Na tej zasadzie można pomówic każdego blogera…
Palestrina2005 dnia 20 listopada 2007
No, widzicie, kto się obudził? ZOMBIE, oczywiście polityczne Zombie, czyli Rydzykina2005 vel Kali2005. Kali2005, który teraz powinien zająć się problemem, co tam panie zrobić z tymi Dornami, Zalewskimi i innymi Ujazdowskimi - to on zajmuje się HGW (H*** Go Wie) czym. A poszedł, a kysz, maro nieczysta, kaczystowski propagandysto!!
A tu jest link objasniajacy, że nasz Kali2005, to Zombi:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zombie
A tu cytat z WIKIPEDII:
“Pojęcie zombie wywodzi się z kultu voodoo, w którym oznacza osobę silnie zniewoloną i ślepo lub nieświadomie wykonującą polecenia osoby kontrolującej, najczęściej będąc pod wpływem środków odurzających. Taki typ zombie był obecny w kulturze od drugiej połowy lat 20. XX wieku do prawie końca lat 60., kiedy to powstał film George’a Romero Noc żywych trupów, w którym zombie przedstawiano jako nieumarłego: osobę martwą, powstającą z grobu i starającą się zaspokoić żądzę krwi poprzez konsumpcję świeżego ludzkiego mięsa …”
Flogiston dnia 20 listopada 2007
Proszę bez ataków personalnych - komentarze, jak sama nazwa wskazuje, służą do komentowania artykułu. Proszę się tego trzymać a uwagi osobiste przekazywać innymi kanałami
Ojciec Dyrektor dnia 20 listopada 2007
Nic z tego, panie magister k.! Cała rzecz bowiem tym że elektorat PO po prostu nie lubi (generalnie) być dymany, jest natomiast po prostu pragmatyczny i - wiem to z rozmów bezpośrednich - odwróci się od Platfusów gdy ci zaczną kombinować i kłamać. Natomiast elektorat PISuaru w swej bezmyślnej masie, zapatrzonej w Braci Mniejszych, stanowi egzemplifikację sentencji hrabiego Małachowskiego: “Jeżeli tyran orzeknie że trójkąt jest kołem, natychmiast zbierze się gromada sługusów, którzy zażądają zmiany w odwiecznych regułach geometrii”.
wehehe dnia 20 listopada 2007
Szanowny wehehe,
Salut oddany, bez podtekstu proforma. Czułem się do tego zobowiązany w imię swojej “oszołomskiej” zapyziałej psudo-kultury osobistej.
Tym bardziej, że sam rozważałem czy w komentarzu nie zamieścić uwagi, że tzw. zakon debili czy też Braci Mniejszych, jako go zwiecie … aż tak genialnych pomysłow nie miewał
To wszystko, i nic ponadto, a zatem zaprawdę nie wiem (jestem w końcu misiem o małym rozumku) - “Nic z” czego …
Zaprawdę jednak powiadam, że nie chciałem skalać tego świętego gaju - tych co “nie lubią (generalnie) być dymani”…
Odpływam zatem w swój kawałem wirtualnej przestrzeni
mgr k.
mgr-kaczysta dnia 21 listopada 2007
Oto Platforma. W końcu pan Stefan N. powiedział coś w stylu, że z premiera nie wolno sie śmiać czy żartować.
Teraz nie wolno.
Bo przez 2 lata wolno było. Taka norma była, dzień bez kpin - dniem straconym.
W sumie to jest to samo, co było.
r0baczek dnia 21 listopada 2007
Ze śmiesznych trzeba się śmiać:)
roza dnia 21 listopada 2007
Z drugiej strony troszkę odechciewa się śmiać, kiedy pomysli się, jaką władzę mają tacy ludzie. Tak po prostu robi się mniej śmiesznie, a bardziej strasznie i tragicznie.
Dario dnia 21 listopada 2007
Magistrze, nie zaprzeczyłem istnieniu wyjątków
wehehe dnia 22 listopada 2007
Wyjątki, jak w sumie wybory pokazały, wystepują też u elektoratu, któremu (generalnie) dymanym być nie przeszkadza. mam na mysli wyborców koalicji.
Dario dnia 22 listopada 2007
Koalicji samo-ligo-pis, znaczy się.
Dario dnia 22 listopada 2007