Dwie reklamy oficjalne
5 października 2007 – 15:52Dzisiaj zarówno PiS, jak i Platforma wypuściły swoje nowe reklamy. Tym razem, o dziwo, dużo lepsza wydaje się produkcja PO.
|
|
Dzisiaj zarówno PiS, jak i Platforma wypuściły swoje nowe reklamy. Tym razem, o dziwo, dużo lepsza wydaje się produkcja PO.
Sorry, comments for this entry are closed at this time.
53 odpowiedzi na “Dwie reklamy oficjalne”
Rzeczywiście… nareszcie platformie sie cos udalo
vq dnia 5 października 2007 | zablokuj
fajna ta reklama po ;]
oskar dnia 5 października 2007 | zablokuj
Prawde mowiac to ja nie chce publicznej sluzby zrowia. I tak sie tylko stare k…. lecza u lekarza a zwykly czlowiek sie nie moze dostac.
Ja tam wole wyjechac do irlandii niz mieszkac w polsce wiedzac ze co 4 polak to debil ktory glosowal na pis.
f.pis dnia 5 października 2007 | zablokuj
No i co?? Można? Ano można, bez krzyku, plucia,… Spot PiS wypada raczej kiepsko.
j13mk dnia 5 października 2007 | zablokuj
f.pis, czy twoja babcia/mama która prawdopodobnie też chodzi do lekarze to też stara k.?
Sarabai dnia 5 października 2007 | zablokuj
“Musimy tylko wygrrrać te wybory”
Trzeba przyznać że w końcu mają porządny spot…
mlaskus dnia 5 października 2007 | zablokuj
Niestety PiS pozwał PO za ten spot z tego co na GW wyczytałem.
Choć dobrze jedna osoba zauważyła że pozywają za domniemane kłamstwo co do “budżetu” zaś w spocie jest o “budżetówce”. Tak samo jak o to że (ponoć) tysiące km dróg PiS wybudował a w spocie jest że prawie nic… tyle że w spocie jest o “Autostradach”, a nie o drogach ogólnie.
Widać PiS tylko prowokacje potrafi za pomocą CBA wykonywać a tak to już nie kontaktuje z rzeczywistością.
Eurynomos dnia 5 października 2007 | zablokuj
Wreszcie świetny spot PO! ;]
Krysto dnia 5 października 2007 | zablokuj
bardzo dobry spot. z przykrością muszę jednak przyznać, że spot pisu (ten z drzwiami) jest też bardzo dobry –> niestety przemawia do przeciętnego POlaka.
POzdrawiam
Jakub dnia 5 października 2007 | zablokuj
“Będą nas leczyć dobrze zarabiający lekarze i pielęgniarki…” itd. Ludzie z budżetówki będą zarabiać więcej (wzrost wydatków państwa) – PO chce obniżenia podatków (mniejsze wpływy do budżetu). Czyli tak ma wyglądać ten cud gospodarczy… Coś mi tu nie gra :/
Wole zmarnować głos na UPR
Polak dnia 5 października 2007 | zablokuj
Nowy spot PiS-u wypada blado w porównaniu do tego PO. Moja matka i ojciec pracują w budżetówce i prawdę mówiąc moja lodówka wygląda podobnie jak ta w reklamówce PO wiec nie dajcie wygrać kaczorom bo ja następnych 4 lat na diecie nie wytrzymam
Hobbit dnia 5 października 2007 | zablokuj
Polak: obniżenie podatku dochodowego od osób fizycznych nie powoduje istotnego zmniejszenia sumarycznych wpływów do budżetu. Przykład krajów, które obniżyły podatek dochodowy pokazuje, że efektywnie przychód z PIT zastępowany jest przez np przez podatek od towarów i usług, który z kolei jest zwiększony przez większą konsumpcję bogatszego społeczeństwa. Różnica jest taka, że przy wyższych podatkach Ty nie masz i państwo nie ma, a przy niższym podatku dochodowym przynajmniej Tobie zostaję trochę więcej
. Co więcej, przykład Słowacji pokazuje, że zmniejszenie podatków może gwałtownie zwiększyć wpływy do budżetu (z 46,4 mld koron słowackich w I kwartale 2003 r. do 66,9 mld koron w I kwartale 2004 r.) w wypadku ujednolicenia PIT, CIT i VAT. A Ty idź zmarnuj swój głos na UPR (LPR właściwie).
garnek dnia 5 października 2007 | zablokuj
wow! żadnego ataku (wprost) na przeciwną partię! szok!
ramzel dnia 5 października 2007 | zablokuj
Przyznam ci rację, ale sukces jest nadal połowiczny. Ludzie z budżetówki dostają podwyżki – przez co zysk (wpływy budżetowe) są niejako przejadane. Samo obniżenie podatków powinno wystarczyć. W końcu podatek ma wpływ na cenę.
Jeśli zagłosuję na człowieka z UPR to on wejdzie do parlamentu, a nie jakiś giertych.
Co do LPR – masz na myśli Ligę Prawicy Rzeczpospolitej jeśli tak to na nich zmarnuję głos;)
Polak dnia 5 października 2007 | zablokuj
sarabai
Starzy/chorzy/nienadajacy sie do niczego ludzie kiedys umierali. Tak zwana selekcja naturalna. Dzis jest moda na chodowanie chwastow. Fajnie trzymajcie sobie tylko dlaczego za moje pieniadze.
f.pis dnia 5 października 2007 | zablokuj
@Polak: nie ma czegoś takiego jak Liga Prawicy Rzeczpospolitej. Sprawdź w PKW – listy zarejestrowała Liga Polskich Rodzin i to na jej komitet wyborczy będziesz głosować i na jej wynik w wyborach będziesz głosować. Marek Jurek, który uznał PiS za zbyt mało katolicki i Roman Giertych, którego opisywać nie trzeba, razem z Wojtkiem Wierzejskim będą bardzo wdzięczni za Twój głos, bo bez niego mogą nie wejść do Sejmu. A my Cię znienawidzimy, jak im się uda
Ojciec Dyrektor dnia 5 października 2007 | zablokuj
@f.pis: mam nadzieję, że też kiedyś będziesz hodowlanym chwastem – i mam nadzieję, że ktoś któregoś dnia przestanie Cię podlewać, a wtedy przypomnisz sobie to, co właśnie napisałeś.
Ojciec Dyrektor dnia 5 października 2007 | zablokuj
@Polak:
to niestety wybory proporcjonalne i nie ma tak pięknie, żeby wchodził właśnie ten i tylko ten na kogo zaglosujemy…
Jeśli zagłosujesz na kogoś z UPR to niestety Twój głos “pójdzie” na całą listę – czyli wciągnie za sobą jakiegoś Giertycha właśnie
vvvv dnia 5 października 2007 | zablokuj
Ja glosuje POzytywnie a ty?
Valdo dnia 5 października 2007 | zablokuj
POzytywnie!
)
franek dnia 6 października 2007 | zablokuj
A ja eee.. LiDytywnie?
Piękny Roman dnia 6 października 2007 | zablokuj
Hej, nie chcę nic mówić, ale umknął wam najostrzejszy kawałek tego tygodnia z Zytą w roli głównej:
http://hardkor.wordpress.com/2007/10/06/gilowska-w-playboyu/
(tylko dla widzów o mocnych nerwach)
Łysakowski dnia 6 października 2007 | zablokuj
Tak napisaliście “o dziwo, dużo lepsza wydaje się produkcja PO” jakby te dotychczasowe żenujące spoty PiSu były dobre. Chociaż pewnie były skuteczne, przekonałem się już dawno, że zupełnie nie potrafię przeiwdzieć jak większość ludzi reaguje na podobne rzeczy. A nowy spot PO jest rzeczywiście dobry. No i reklamówki LiDu są uważam całkiem niezłe.
Breja dnia 6 października 2007 | zablokuj
Tomku: umknął nam “celowo”, chcieliśmy go zostawić dla “hardkoru”
Pozdrawiam
garnek dnia 6 października 2007 | zablokuj
czemu będą dobrze zarabiający policjanci, lekarze, nauczyciele, a nie rolnicy, budowlańcy??
karol dnia 6 października 2007 | zablokuj
chodzi o to, ze budzetowka bedzie lepiej zarabiac.
oskar dnia 6 października 2007 | zablokuj
Super spot PO.Oby tak dalej. Nie używać skrótu “PiS” w reklamówkach bo tym sposobem umacnia sie twardy elektorat Pis który czuje sie zagrożony i tym bardziej pójdzie na wybory.
Adrian dnia 6 października 2007 | zablokuj
@ojciec dyrektor
a ja mam nadzieje ze kaczory beda rzadzic w wolsce przez kolejne 12 lat
i wywala nas z unii zebys nie mogl uciec.
f.pis dnia 6 października 2007 | zablokuj
@f.pis
Od@@#$% ci? Chciałbyś pozwolić starszym ludziom umierać z biedy i głodu? Ty mała, żałosna łajzo…
Ktoś mądry kiedyś powiedział, że poziom ucywilizowania społeczeństwa poznajemy po tym jak traktuje słabych i bezbronnych którzy nie mogą o siebie sami zadbać…
mlaskus dnia 6 października 2007 | zablokuj
@mlaskus
Ja bym tego madroscia nie nazwal. Spartanie wyrywali wszystkie chwasty i nie powstydził bym sie byc jednym z nich. Jedynym problemem byla ilosc wojen jakie toczyli i niedobor materialu ludzkiego. No tak ale napewno ci starzy i chorzy ludzie by im sie przydali.
Za to ty napewno jestes dumny ze jestes polakiem, pelnym chwastow a twojego kraju przez X lat nie bylo na mapach swiata.
ps. Lajza to sam jestes i to zapewne nie niedorozwinięta.
f.pis dnia 6 października 2007 | zablokuj
@f.pis
Jesteś najzwyczajniejszą świnią, jestem ciekaw ile byś w takiej Sparcie przetrwał? Godzinkę zanim by cię zrzucili z urwiska?
Nie jestem nacjonalistą, dumny jestem z odebranej edukacji i z tego co udaje mi się w życiu osiągnąć.
Przypominasz sobie może kto miał podobne podejście do starych i słabych w XX wieku?
Podpowiem bo pewnie nie zdajesz sobie nawet z tego sprawy… Nasz zachodni sąsiad w latach 1933-45.
Mam szczerą nadzieję, że zdarzy ci się jakiś niefortunny wypadek i zrozumiesz co to znaczy np. jeździć na wózku… nawet nie na całe życie ale żebyś tego przez kilka miesięcy posmakował.
mlaskus dnia 7 października 2007 | zablokuj
Reklamówka PO wyraźnie lepiej zrobiona. Jedyny mankament to ten komiksowy kontrast między pierwszą częścią, a drugą. No i głos Tuska. On się nie nadaje na narrtora. Zwłaszcza tekstów z dużą ilością “r”.
Ins dnia 7 października 2007 | zablokuj
Reklama PO naprawdę dobra, a PiS porażka…
Igor dnia 7 października 2007 | zablokuj
Spot PO faktycznie lepszy od kaczorowego, tylko czemu na końcu w dacie są te nieszczęsne kropki…(przy miesiącu pisanym cyframi rzymskimi nie daje się kropek). Niby szkopuł, a psuje wrażenie.
aaaa dnia 7 października 2007 | zablokuj
Fajny spot. Tak się składa że z moich podatków już dzisiaj jest utrzymywana co najmniej jedna szkoła. jak podwyższą wypłaty nauczycielom to znaczy że będą musieli zapier….ić mi więcej kasy. Wtedy ja podniosę ceny i nauczyciele więcej zapłaca
Dobroczyńca się znalazł. Inflację chce wywołać, Jak to się ma do wolnego rynku w którym popyt i podaż rególują płace? Niech się ten tusek określi czy jest liberałem czy komunistą. I mam kilku kolegów którzy wyjechali dwa lata temu za granicę. Jak ich się pytam czy po wyborach wrócą do kraju to mają taki ubaw ze hej. Ale … Polacy to głupi naród więc się nie zdziwię jak zagosują na UW ooops PO. I przypomnijcie sobie że dziadek tuska walczył w AK (Afica Korps) i że był w obozie koncentracyjnym (wartownikiem)
vaskoxxx dnia 7 października 2007 | zablokuj
@vaskoxxx,
ja też jestem za prywatnymi szkołami, służbą zdrowia itp. ale albo masz 10 lat, albo coś wypiłeś skoro piszesz, że pensje nauczycieli reguluje wolny rynek.
Raczej to pierwsze skoro nie wiesz przez jakie “u” piszę się “reguluje”.
jabadaba dnia 7 października 2007 | zablokuj
ps. Africa Corps to AC. Nie pomyl z zespołem z Australii AC/DC
jabadaba dnia 7 października 2007 | zablokuj
@vaskoxxx
“rególują”? Panie vaskoxxx, z pana podatków rzekomo szkoła się utrzymuje, a na słownik ortograficzny nie stać?
“Polacy to głupi naród”
Za sjp.pwn.pl:
Projekcja – jeden z mechanizmów obronnych osobowości polegający na przypisywaniu innym własnych, nieakceptowanych uczuć, pragnień lub impulsów
Wikipedia:
Projekcja (od łac. proicere, wyrzucać przed siebie) — w psychologii jeden z narcystycznych mechanizmów obronnych; przypisywanie innym własnych poglądów, zachowań lub cech, najczęściej negatywnych.
Bez komentarzy:)
“I przypomnijcie sobie że dziadek tuska walczył w AK (Afica Korps) i że był w obozie koncentracyjnym (wartownikiem)”
1. To się, panie vaskoxxx, pisze “Afrika Korps”.
2. Wytłumacz pan, panie vaskoxxx, jak dziadek Tuska (przypominam, że po polsku nazwiska piszemy z dużej litery), mógł walczyć w Afrika Korps, skoro został wcielony do Wehrmachtu w sierpniu 1944, a AK skapitulował w maju 1943?
3. Tekst o wartowniku pozwala mi zaryzykować twierdzenie, że taki posel Kurski jest w porównaniu z panem osobą relatywnie wiarygodną.
4. Chciałbym życzyc miłego życia, ale jakoś na klawisze ciśnie mi się ‘Go ahead, make my day’
MK dnia 8 października 2007 | zablokuj
Taaa rzeczywiście. Błąd ortograficzny spowodował utratę wiarygodności, jesteście śmieszni. Dziwne tylko że nikt się nie ustosunkował do wysokości podatków. A teraz kolejno:
W każdym WOLNYM kraju, pensje w każdym zawodzie regÓlÓje wolny rynek. Jeśli ktoś nie chce to nie musi być nauczycielem, może być niańką albo pielęgniarką, ewentualnie kasjerem w makro lub prezesem banku. Jesli zabraknie nauczycieli, lekarzy, lub pracowników jakiegokolwiek innego zawodu, pensję będą musiały samoistnie wzrosnąć, ten proces właśnie się odbywa w sektorze budownictwa. Jako ciekawostkę dodam że w narodach komunistycznych mobilność siły roboczej jest niska… tak jak w Polsce. Natomiast w normalnych krajach średnia ilość wykonywanych przez jedną osobę zawodów wynosi 5. Każda podwyżka płac w sektorze “budżetówki” powoduje wzrost obciążeń. Odbywa się to albo poprzez podwyżkę podatków albo zwiększenie akcyz. Akcyzy za paliwo i używki już dzisiaj mamy bardzo wysokie, więc nie można tego zrobić inaczej jak tylko przez zwiększenie podatków. Zwiększenie podatków zarżnie i tak już przeciążoną gospodarke. Dodatkowo kazdy analityk twierdzi że wzrost płac który nie idzie wraz ze wzrostem efektywności spowoduje inflacje i utratę konkurencyjności państwa. Na zakończenie dodam tylko że wreszcie żyjemy w wolnym kraju i jeśli się tutaj komus nie podoba to w kazdej chwili może się spakować i wyjechać. I wszystko mi jedno gdzie: do Raichu na truskawki czy na Białoruś gdzie płace są wszędzie ustalane przez państwo.
Chcieliśmy Unii więc ją mamy, na tym polega wolny rynek że ludzie migrują z obszarów o niskiem bezrobociu do obszarów gdzie jest praca. Z obszarów o niskich płacach tam gdzie płacą więcej. To samo dotyczy Niemców, Belgów, Szwedów… i wreszcei Polaków. Nic nowego.
Na tym polega polityka liberalna którą to tusek podobno chce uprawiać. Ale wymagam aby się określił, czy jest liberałem czy komuno-socjalistą.
A teraz proszę jakiegoś pseudo-intelYgenta aby poprawił błedy ortograficzne w moim poście.
A jeśli ktoś chce się wykazać prawdziwą inteligencją to niech podniesie rękawice i podejmie polemikę na temat grUpy politycznej z tusekiem na czele, na argumenty
vaskoxxx dnia 8 października 2007 | zablokuj
Wspaniale, popieram przedmówcę! Dzięki Bogu jeszcze ktoś w tym kraju ma pojęcie… PZDR!
P - x dnia 8 października 2007 | zablokuj
@vaskoxx,
dobrze waść prawisz wódki ci nalać:
“Każda podwyżka płac w sektorze “budżetówki” powoduje wzrost obciążeń. Odbywa się to albo poprzez podwyżkę podatków albo zwiększenie akcyz.”
No a ja wiem, że jak ostatnio ZMNIEJSZYLI akcyzę na alkohol to wpływy z nie do budżetu państwa WZROSŁY. Także wróc do szkoły bo ekonomia to nie matematyka. Obniżenie podatków MOŻE przynieść większe wpływy.
A teraz pytanie, skoro “pensje w każdym zawodzie regÓlÓje wolny rynek” to ile wg. rynku ma wynosić pensja: premiera, ministra, posła?
mówił oligarchowykształciucholiberał z którego akcyzy z wypitej whisky mozna utrzymać szpital wojewódzki.
jabadaba dnia 9 października 2007 | zablokuj
Po pierwszych zdaniach domyśliłem się że Ty już po kilku głębszych jesteś. I wyobraź sobie że jak obniżą akcyzę i podwyzszą wypłaty w budzetówce to będziesz musiał wypić znacznie więcej tej whisky. A tego wątroba może nie wytrzymać i będziesz Waść musiał skorzystać z tej służby zdrowia. Dopiero wtedy oni zarobią więcej… bo jeśli im nie dasz kasy w łapę to cię nawet nie rozkroją – kumulacja
Tylko w takim układzie skąd brać kasę dla tej budżetówki?
Idąc Twoim tokiem myslowym… gdyby tak wprowadzić podatek 0% i akcyze 0% to będziemy mieli ten pięknie obiecywany cud nad wisłą ?
Słowo “oligarcho…” wszystko tłumaczy, chociaż sądziłem że zdecydowana większośc z nich to LIS i LID.
I odpowiadam na pytanie:
a gdybyś to Waść ustalał pensje dla posłów to oni też by na znak protestu załozyli obóz pod sejmem.
Pensja premiera i ministra powinna być na tyle wysoka, aby najwyższej klasy specjaliści bili się o te stanowiska. Obecne pensje są dla nich zbyt niskie. Może dlatego tak łatwo kupić ustawę, może dlatego lobbyści są w stanie przeforsowć tak wiele niekorzystnych dla społeczeństwa ustaw… Tymczasem prezes pierwszego lepszego banku zarabia znacznie więcej… czy wg. Ciebie pensje w przedsiębiorstwach prywatnych też powinny być uchwalane przez rząd? Ja już sobie wyobrażam te strajki prezesów i namioty dyrektorów pod sejmem
Swoją drogą obstawiam że Waść zagłosujesz na LID. Oligarcha, niby wyksztłciuch i niby liberał. A ja tu widze niby janosika upojonego niby winem który niby wie co mówi.
vaskoxxx dnia 9 października 2007 | zablokuj
nie, dziekuje, nie zaglosuje POkracznie
tusk dnia 9 października 2007 | zablokuj
@vaskoxxx: Brawo za nieumiejętność czytania ze zrozumieniem. Porównaj sobie:
“Obniżenie podatków MOŻE przynieść większe wpływy.”
z
“Idąc Twoim tokiem myslowym… gdyby tak wprowadzić podatek 0% i akcyze 0% to będziemy mieli ten pięknie obiecywany cud nad wisłą?”
Idź i przemyśl.
Marcin dnia 9 października 2007 | zablokuj
@vaskoxx,
ja po kilku głębszych mówię mądrzej niż ty z całym twoim sztabem wyborczym wiadomej partii na trzeźwo.
Ty niechodź moim tokiem myślowym bo to za wysoka ścieżka dla Ciebie. Przykład z akcyzą na alkohol jest z Polski z przed trzech lat, więc rozumiem, że wtedy byłeś za młody by to pamiętać i dlatego nie rozumiesz. Jeśli nie wiesz, że obniżanie podatków przynosi szybszy rozwój gospodarczy kraju to o czym mamy dyskutować.
ps. zdziwłbyś się, że są kraje które mają podatki od dochodu 0%, a zamiast tego podatek pogłówny (zajrzyj do wikipedii co to takiego jest dzieciaku) i są jedne z bogatszych na łepka.
ps2. Nie pytałem jaka ma być pensja posła, tylko próbowałem uświadomić ci że nie wszystkie wynagrodzenia zależą od rynku co twierdziłeś.
Na zakończeni widzę że blisko Ci do wspominanej przez ciebie Białorusi, skoro uważasz, że kraj rozwija się tym szybciej im niższe są nakłady państwa na naukę i szkolnictwo, zwłaszcza wyższe.
Ja jestem oczywiście za prywatnym szkolnictwem i służbą zdrowią, i z takich korzystam, więc w łapą doktorom nie muszę dawać.
jabadaba dnia 9 października 2007 | zablokuj
Mówisz mądrzej? To Twoje subiektywne zdanie i wielu się z nim nie zgodzi. Nie mam też sztabu wyborczego. Jak już wyżej napisałem, prowadzę firmę. W przeciwieństwie do ciebie nie jestem oligarchą więc prowadzę ją uczciwie i płacę podatki.
A teraz o podatkach:
Od początku twierdzę że podatki powinny być niższe. I nie trzeba być wielce mądrym by mieć 100% pewność, że PODWYŻKA płac w budżetówce powoduje wzrost obciążeń państwa, a to jest równoznaczne z wyższymi podatkami.
A więc wytrzeźwiej chłopie i zacznij czytać ze zrozumieniem. Najwidoczniej kupiłeś sobie tytuł zamiast się uczyć a teraz naduzywasz, a to w konsekwencji doprowadziło do erozji komórek szarych. Ty lepiej sobie czytaj te swoje wikipedie a nie tak trudne teksty wymagające myślenia.
Odp: ps2
Poglądy liberalne kierują się ku pełnej wolności i jak najmniejszej ingerencji państwa we wszelkie dziedziny zycia.
A tak przy okazji. Jakim trzeba byc kretynem by nie dostrzegać sprzeczności i wypisywać o sobie cyt: “oligarchowykształciucholiberał”
oligarcha i liberał pasuje jak pięść do oka- odsyłam do wikipedi dzieciaku
Na zakończenie dodam że nie zgadzam się Twoimi podglądami, komunisto.
I tutaj też dowiodę pewnych sprzeczności w Twoim toku myślowym… o ile takowy istnieje.
Wysokie naklady na cokolwiek np. szkolnictwo, zwłaszcza wyższe, będzie oznaczało zwiększenie obciążeń finansowych państwa. Dzięki temu nie będzie można obniżyć podatków i gospodarka nie przyspieszy. A efekt końcowy będzie taki że ostatni perfekcyjnie wykształcony Polak zgasi światło i wyjedzie “na szmatę” za wielką wodę.
Twierdzisz waść że jesteś za prywatnym szkolnictwem. Mam teraz niezły ubaw
Tak się składa że prywatne uczelnie zabiegają o bogatych i licznych studentów. To wszystko odbywa się kosztem jakości nauczania. Dlatego zawody informatyczne wygrywają własnie Polacy, natomiast studenci MIT (Massachusetts Institute of Technology) nie przechodza nawet testów wstępnych. A duza część naukowców i wykładowców w usa… to imigranci.
Dam Ci radę, Ty płać więcej tym swoim prywatnym nauczycielom, bo efekt ich pracy jest mizerny.
Służbie zdrowia też, w zdrowym ciele zdrowy duch.
I kolejny kwiatuszek: twierdzisz że korzystasz z prywatnej służby zdrowia więc w łapę nie musisz dawać. A ja pytam, w co dajesz?
Oficjalnie czy nie, przelewem czy w kopercie i tak płacisz dodatkowe pieniądze. NIestety rozumu nie kupisz ani u lekarza ani u wykładowcy. Możesz jedynie udawać wykształciucha.
I tym oto miłym akcentem kończę na dzisiaj.
A jak nie rozumiesz tego co napisałem to … spiepr..aj dziadu
vaskoxxx dnia 10 października 2007 | zablokuj
@vaśćkoks,
Za dużo widzę waśc koksu zażyłeś i gubisz się w wywodach. Zanim napiszesz “czytaj ze zrozumieniem” sam się do tego zastosuj, użytkownik @Marcin już ci kazał: “idź i przemyśl”, szkoda, że go nie posłuchałeś.
Chciałeś merytorycznej dyskusji to dałem kilka przykładów, z których nic nie zrozumiałeś, vide: proponowałem obniżenie podatków to zrozumiałeś że podatki mają być 0%.
Wiem skąd te wnioski, jesteś widocznie chłopczyku synkiem Kononowicza i po tatusiu twierdzisz że wszystko zlikwidujesz, podatki również. Nie wiedziałem, tylko że Konon jest doradcą parti Pis, której jak czytam te twoje wypociny to widzę że jesteś zwolennikiem. Widocznie twoi “liberalni” rodzice nakłady na szkołę ograniczyli do zera, skoro zamiast dyskusji wypisujesz za swoim wodzem “spieprzaj dziadu”. Twój wywód na temat nakładów na naukę i szkolnictwa a rozwojem i zamożnością państwa, potwierdza że masz ciut za ciasną gumkę w moherowym berecie. Czy mam ci tłumaczyć czym się różnia łapówa od zapłaty? Ile masz latek 5? No weź nie kompromituj się.
Strona ma charakter żartobliwy, więc czasemi żartuje jak ze stwierdzeniem “oli-wyk-lib” i akcyzą z whisky. Tylko zapomniałem dodać emotikona, bo uważałem że inteligentni czytelnicy pokapują. Jak widać kretynów nie brakuje tak w życiu jak i na tej stronie. Następnym razem będę zaznaczał kiedy piszę ironicznie, żeby to było dla ciebie jasne.
Tyle z mojej strony, możesz dalej wypisywać brednie niech ludzie czytający to mają ubaw jak z twojego tatka Konona i twojego wodza Jarusia.
jabadaba dnia 10 października 2007 | zablokuj
@vaskoxxx
A pro po obniżki podatków i wzrostu przychodów, to propnuje zapoznać się z tym artykułem: http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzywa_Laffera
Odrazu zaznaczam, że nie jest to żadna reguła, tylko pewna teoria, która często okazuje się prawdziwa.
greg dnia 10 października 2007 | zablokuj
Jabadaba, podatki są potrzebne, ale aby je ograniczać trzeba ciąć koszty. I olać bandę wydzerających się manifestantów. Niezależnie od tego czy są to lekarze, górnicy, policjanci , czy inni. Pensje reguluje wolny rynek. Dzieki temu podatki można będzie obniżyć co przyczyni się do wzrostu gospodarczego. Juz jaśniej wytłumaczyć nie mogę. Jak nie rozumiesz dzieciaku to zapytaj tych swoich płatnych ucitieli-biora kasę za darmo jak widać.
Przytocz mi kiedy to twierdziłem że jest inaczej i kiedy byłem zwolennikiem podatku 0% bądź przeciwnikiem obniżania podatków.
Do dzieła U-B’eku.
Tym razem też się nie popisałeś kretynie, bedę cytował:
“twierdzisz że wszystko zlikwidujesz, podatki również.”
Tak bylo? A kiedy tak twierdziem debilu?
“skoro zamiast dyskusji wypisujesz za swoim wodzem “spieprzaj dziadu””
Nie zamiast tylko na zakończenie, i z zaznaczeniem że jeśli nie rozumiesz. Ty zaś pomimo ze nie zrozumiaes to nie usłuchałeś
“Jak widać kretynów nie brakuje tak w życiu jak i na tej stronie.”
W tym temacie zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości, jesteś tego najlepszym dowodem
Potraktuję twoje wypociny jako żartobliwe. Dodam do kazdego zdania emotikony i po sprawie.
I na koniec dodam że nie mam nic wspólnego z żadną partią. Przypomne że prowadzę własną firmę i nie brudzę się polityką. Ale zagłosuję właśnie na PiS. Może ze wględu na fakt że prowadzą najlepszą kampanię przedwyborczą, bez jadu i ślepej agresji. A na PO nie zagłosuję nigdy z kilku powodów:
- nienawidzę tego kretyna Tuska, razem z jego wadą wymowy.
- do PO przeszli politycy z UW którzy się skompromitowali
- nigdy nie głosuję na partię którą popiera michnik oraz tvn
- brak pomysłów na rządzenie
- obietnice i poglądy typowo socjalistyczne
-itd.
Odp do Grega.
Masz rację, ta reguła często okazuje się prawdziwa. Należy tylko określić w którym miejscu znajdują się obecnie podatki. Jedno jest pewne, każde państwo winno ograniczać wszelkie wydatki.
vaskoxxx dnia 10 października 2007 | zablokuj
@Vaskoxxx,
nie umiesz myśleć, nie umiesz czytać ze zrozumieniem, nie wiesz nawet co sam piszesz, (qrwa ale debilizm). Twój cytat:
“… gdyby tak wprowadzić podatek 0% i akcyze 0% to będziemy mieli ten pięknie obiecywany cud ” no masz kiedy byłeś za podatkiem 0%, tylko o pogłownym nic nie mówiłeś więc widać twoją ynteligencję.
Twój cytat:”zagłosuję właśnie na PiS…prowadzą kampanię bez jadu i ślepej agresji” No widzimy jak agitujesz, wszyscy co myślą inaczej to kretyni.
A od kiedy pensje policjanta, posła czy sędziego reguluje wolny rynek? Kiedy spotkałeś się z recesją z powodu dużych wydatków państwa na naukę i szkolnictwo? Wiem takie wydatki uważasz za socjalizm. Prywatne szkoły są złe bo cię byznesmenie na nie nie stać? Umiesz powtarzać tylko teorie szamana z Torunia i genialnego ekonomisty Kaczyńskiego, który nawet nie ma konta w banku. Lenin zlikwidował carską prohibicję by naród był głupi i pijany, a ty za swoim wodzem Jarkiem chcesz go ogłupić uderzając w szkolnictwo i “wykształciuchów”. Głosuj na nich, co można oczekiwać od debila piszącego: “trzeba ciąć koszty” i wymieniasz górników? Państwo ma ciąć koszty górnika? W twojej firmie też ma ciąć? “…pensje reguluje wolny rynek, dzięki temu podatki można obnizyć” Takiej kretyńskiej tezy ekonomicznej jeszcze nie czytałem. W większości krajów pensje reguluje wolny rynek, a niektórzy zmniejszają , a niektórzy zwiększają podatki.
Po czymś takim to wiem, że z podatków to nie utrzymujesz żadnej szkoły, co najwyżej możesz ją utrzymywać w czystości. Twoja firma to mop i wiadro z wodą. I uważaj, żebyś nie splajtował bo ta praca też przerasta twoje możliwości intelektualne.
jabadaba dnia 11 października 2007 | zablokuj
@Greg
Kaczyński już wie ile powinno wynosić t* i każdy kto uważa że mniej to oligarcha i liberał, a kto więcej ten Ubek i komuch, jak mówi jego kundel łańcuchowy, co się udziela w tym temacie.
jabadaba dnia 11 października 2007 | zablokuj
jabadapa.
Takich kretynów jak ty jest mało … nawet w necie.
Czy wiesz co to jest pytanie retoryczne oraz riposta? Czy wiesz czym jest słowo gdyby?
jesli chodzi o kretynów to nie są nimi wszyscy którzy myślą inaczej, ale ty do kretynów należysz bez wątpienia.
Odwołania do lenina uważam za niesmaczne i nie mam pojęcia o czym pieprzy guru z torunia, a ty zmień fale, słuchanie ma-ryja szkodzi.

i zauważ baranie że to ty optowałeś za obnizką akcyzy
I ja nie uderzam w żadną grupę zawodową, powtórzę tylko że pensje reguluje wolny rynek.
Nawiązania do lenina tłumaczą zródło twej wiedzy i pogladów.
I wiem co napisałem, państwo musi ciąć koszty. To jest oczywiste dla większości ludzi (po szkole publicznej:-), ale jak widac nie dla ciebie. Ma ciąć koszty po to abym ja nie musiał utrzymywać górnika kolejarza czy lekarza… za którego usługi i tak muszę zapłacić oddzielnie.
I ma ciąć nie górnikom, tylko na górnikach. To taka mała różnica – objaśnienie dla niedorozwojów
Kopiesz na oślep jak twój tfuj guru tusk,
Sprawdza się powiedzenie: Nie rozmawiaj z idiotą, ktoś może nie dostrzec różnicy.
nie wnosisz nic nowego do dyskusji, zaczynasz jedynie coś bredzić o mopach, weź się lepiej do roboty, mopem, lepiej spozytkujesz czas niż siedząc w necie, a i zona się ucieszy, o ile masz jakąkolwiek żonę, bo która kobieta by chciała tkwić przy pijanym i bredzącym pajacu.
A tak przy okazji, tusk mając kadry twojego pokroju może już zacząć szukać innego zajęcia, bo wyborów nei wygra. A ty swoimi wyplucinami tylko szkodzisz swojemu guru. Oj nie będzie premi
Za głupotę ci płacą czy jesteś taki za darmo?
vaskoxxx dnia 12 października 2007 | zablokuj
Jezuuu, debilu ja nie wymyśliłem obniżki akcyzy tylko opisałem przykład z życia, żebyś mógł cokolwiek zrozumieć z ekonomii i nie mylić z jej z matematyką. Ale po twoich wypocinach wiem, że twój rozwój intelektualny skończył się na poziomie przedszkola.
Tak samo nie cytowałem Lenina tylko powiedziałem co ten bolszewik robił. To się kretynie nazywa historia, a nie powoływłem się na dzieła Lenina. To juz zostawię temu bolszewikowi Kaczyńskiemu, którego wielbisz z wszech miar razem z całą kretyńską twoją familią, bo kobieta która wybrała takiego kretyna musi być jeszcze głupsza od niego a dzieci odziedziczą intelekt po rodzicach.
Wiesz co piszesz, od kiedy? Przecież zbłaźniłeś się już nie raz , pisałeś że nie odróżniasz łapówki dla lekarza od zapłaty w prywatnej klinice.
Wyrażenie: “ciąć na górnikach” świadczy o twojej głębokiej wiedzy ekonomicznej i sprawności w posługiwaniu się językiem polskim.
A propo górników to ten bolszewicki rząd zapewnił im wcześniejsze emerytury, za które jeszcze moje dzieci będą musiały płacić. Więc po raz kolejny przeczysz samemu sobie.
A myśl: “Pensje reguluje wolny rynek. Dzieki temu podatki można będzie obniżyć” to jest kuriozum. Jeszcze Nobla ekonomicznego nie ogłosili, leć może jeszcze cię przyjmą. Zapłacą ci za głupotę , dostaniesz darmowy bilet lotniczy – mocnego kopa w zadek byś wrócił do Wąchocka, skąd niewątpliwie pochodzisz.
jabadaba dnia 12 października 2007 | zablokuj