.com


W związku z wydarzeniami z 10 kwietnia 2010 serwis został zamrożony dnia 18 kwietnia 2010 o godzinie 22:00. Zapraszamy do serwisu, który kontynuuje misję. www.DobrePaństwo.org

Błędy ewolucji

13 paź 2006 – 06:57

Źródło: Interia

Środkowy z rodu Wielkich Polskich Patriotów (Jędrek -> Maciek -> Romek), a jednocześnie europoseł Maciej Giertych znany jest ze swoich kontrowersyjnych poglądów – szczególnie w zakresie Izraela, aborcji i teorii ewolucji. Pan Maciej to znany w Polsce kreacjonista (w wielkim skrócie kreacjonizm to teoria mówiąca o boskim stworzeniu wszechświata i życia). Jego zdaniem, także biblijny potop to fakt historyczny. W swych publikacjach powołuje się na wyliczenia, z których wynika, że arka Noego miała wyporność 14 tys. ton. Do tej pory nie afiszował się ze swoimi poglądami na arenie europejskiej, ale jego ostatni projekt jest w Brukseli traktowany z przymrużeniem oka. Otóż poseł Giertych chciałby, aby w szkołach zakazano nauki teorii ewolucji. Łże-specjaliści komentują to tak: „Działania pana Giertycha to bardzo dobra droga w kierunku powrotu do średniowiecza. Poglądy Giertycha na ten temat nie mieszczą się w granicach nauki. Myślę, że pan Giertych powinien się raczej zająć działalnością kabaretową”. A więc ewolucja istnieje, ale często się myli – doskonałym tego przykładem jest familia Giertychów.

  1. 27 odpowiedzi na “Błędy ewolucji”

  2. Łysakowski dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  3. Poza tym polecam: http://hopka.pl/z2c5

    Łysakowski dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  4. Całkowicie popieram Macieja Giertycha w eliminacji teorii Darwina ze szkół – z dwóch powodów. Po pierwsze, powinno się wyeliminować z programów nauczania wszelkie teorie i aspekty, które nie są podparte w 100% naukowo. Więc nie powinno być nauczania teorii Darwina, religii, lakcji patriotyzmu, etc, etc. Po drugie, proces ewolucji opisany przez Darwina, ma się ni jak do rzeczywistości czego najlepszym przykładem jest rodzina Giertychów i ich ewolucja, przebiegająca w odwrotnym kierunku niż u pozostałych naczelnych. P.S. Nie wielu chyba zauważyło, że tym swoim stanowiskiem Giertych wypowiedział de facto posłuszeństwo kościołowi katolickiemu, który przyjął i uznał teorię Darwina, czego przykładem jest nauczanie kościoła, że Genesis jest metaforą dla procesu stworzenia świata.

    Generał Electric dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  5. Drogi General Electric, otóż teoria ewolucji jest w 100 procentach „podparta” naukowo. Nazywa się „teorią” z tych samych powodów, co teoria względności Einsteina lub teoria, że Ziemia obraca się wokół Słońca Kopernika. Tak przywykło się w nauce nazywać „uporządkowany w określony sposób zbiór zdań orzekających o badanej przez daną naukę dziedzinie rzeczywistości” (za Wikipedią). Gdyby teoria Darwina nie została udowodniona, nazywałaby się raczej „hipotezą”. Skoro jednak każdego dnia udowadniają ją w swych laboratoriach tysiące biologów badających ewolucje organizmów, podobnie, jak tysiące prac fizyków jądrowych udowadniają każdego dnia prawdziwość teorii Einsteina, a dziesiątki astronautów mogą kazdego dnia przekonać się o wyższości teorii Kopernika w stosunku do hipotez Ptolemeusza. Wszystkie te teorie to bowiem w dzisiejszej nauce właściwie aksjomaty.

    Łysakowski dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  6. Czytałem gdzieś, że bibijny potop miał miejsce, w okolicach Morza Czarnego. Wówczas wody wdarły się na około 14-40km w głąb lądu, woda podniosła się o kilka metrów i powoli ustępowała.

    El Moherro dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  7. powrotu do średniowiecz. brakuje „a” chyba.

    PS: Teoria Darwina NIE MOZE byc w 100% prawdziwa, bo oznaczaloby to, ze ja i rodzina Giertychow mamy te same korzenie w ewolucji!!!

    Wolaczek dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  8. ale Girtycha EWULUCJA OMINEŁA!!!!
    buahahhahhaa

    SNAJPER dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  9. … ale tak na powaznie… ludzie kochani jak to moze byc:

    Maciej Giertych (…) europarlamentarzysta, profesor nauk leśnych (fizjologia drzew, genetyka populacyjna drzew leśnych), autor przeszło 200 publikacji naukowych z tego zakresu. Od 1970 jest członkiem Komitetu Nauk Leśnych PAN.

    To ile jest warta polska nauka, PAN itd…? Co jest w tych 200 publikacjach? Ze kazde drzewo stworzyl pan bog?

    Wolaczek dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  10. Wolaczek: dziękuje :)

    garnek dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  11. http://www.nwcreation.net/media/a_question_of_origins_polish_high.wmv

    „Pytanie o Początek” 135Mb wersja POL

    Dla zainteresowanych o co chodzi w kreacjonizmie

    barnaba dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  12. Drogi Łysakowski – generalnie się z tobą zgadzam, ale jak zauważył jeden z internautów, teoria ewololucji nie może być w 100% udowodniona naukowo wobec faktu istnienia klanu Giertychów. Pozdrawiam.

    Generał Electric dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  13. Wszyscy się śmieją, a mnie wstyd, gdy coś takiego słychać. I dziwić się, że później są kawały o „polaczkach”? :/

    Timm dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  14. Patrząc na Giertychów to się zastanawiam czy Darwin się przypadkiem nie pomylił (no chyba , że pominął wyjątki) bo ta Wielka Trójca to chyba nadal siedzi na drzewie i jakoś nie ma zamiaru z niego zejść…

    Xerxes dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  15. Aaaaa! Błagam! Pierwszy u nich nie był Jędrek, a Andrzej. Jędrzej jest w pełni autonomicznym imieniem TYLKO podobnym do Andrzeja. I dlatego proszę, zmieńcie Jędrka na Andrzejka, bo ja się aż urażony czuję:P
    A na serio, to zgadzam się z tym wypowiedzeniem posłuszeństwa kościołowi. Jeżeli jeden z grupy czołowych katolików polskich mówi nie dość, że pierdoły (najlepszym się zdarza) to jeszcze pierdoły, które są wbrew temu co POPIERA i z czym ZGADZA SIĘ jego kościół, to coś już chyba jest nie tak…

    Jędrek "Dżeja" dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  16. Teoria ewolucji znajduje w rodzie Giertychów jak najgłębsze udowodnienie. To, że w którymś pokoleniu pozamieniali się na geny z koniem (niezła musiała być impreza) to już jedynie szczegół.

    Janko Walski dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  17. Ale ludzie przecież oficjalne stanowisko Kościoła katolickiego jest takie, że teoria ewolucji godzi się z nauką o stworzeniu świata.
    .
    .
    .

    Czyli Kościół przyjmuje ewolucję. Poczytajcie katechizm.

    Robert dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  18. 14 października (sobota) o godz. 13.00 odbędzie się demonstracja pod hasłem GIERTYCH MUSI ODEJŚĆ. Spod MEN (Al. Szucha 25) przejdziemy na Plac Zamkowy, gdzie będzie miał miejsce koncert.

    Fresz dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  19. Ten cymbał dlatego nie chce teorii Darwina poniewaz jest brakującym elementem tej teorii

    FROG dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  20. Nigdyś skrzyżowano konia z osłem,wyszedł z tego muł,zwierzak poczciwy i pracowity,ale bezpłodny…
    Niestety,u Giertychów coś jakby na odwrót…

    qadam dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  21. Choć patrząc na Giertycha, trudno w to uwierzyć, można wierzyć w stworzenie świata przez Boga, nie będąc jednocześnie oszołomem. Pozdrawiam.

    Roman dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  22. kreacjonizm – TAK! ale w wersji Latającego Potwora Spaghetti!

    http://www.venganza.org/

    rysiek dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  23. Dla wszystkich, którzy odrzucają teorię Darwina, bo „nie da jej się w pełni uzasadnić”: Tak jest ze wszystkimi teoriami przyrodniczymi. Zwracam uwagę na słowo „teoria”. I zauważcie też, że Newton się mylił, ale mimo to jest uważany za wielkiego fizyka.

    paranoja dnia 13 paź 2006 | zablokuj

  24. Timm, w USA z tym ewolucjonizmem jest jeszcze gorzej. Procent wierzących w nią ludzi jest całkiem spory, no ale Amerykanie to ludzie którzy w przerwach miedzy kolejnymi uprowadzeniami przez ufo widują w metrze Elvisa

    LS [PL] dnia 14 paź 2006 | zablokuj

  25. oczywiście, że teoria Darwina zawiera błędy, ponieważ uważał on, że ewolucja przebiega w sposób ciągły i jednolity… oznaczałoby to, że wśród różnych rodzajów stworzeń powinno istnieć mnóstwo form pośrednich… rachunek matematyczny mówi nam, że form pośrednich powinno być nawet więcej niż tych które możemy uznać za odrębne rodzaje, skoro tak wykopaliska powinny nam dostarczać ich skamieniałości… tak nie jest… Darwin tłomaczył to tym, że archeologia dopiero raczkuje (za jego czasów :) ) i jeszcze dokopiemy się tych szczątków… minęło prawie 200 lat i nic… nie udało ich się do dziś odnaleźć mimo ogromnego postępu… odnaleziono za to ślady innego zjawiska: co pewien okres czasu niemal wszystkie gatunki zwierząt masowo wymierają, a w ich miejsce szybko pojawiją się nowe…

    dowodzi to tego, że ewolucja nie przebiega w sposób jednolity i ciągły jak sądził Darwin… dlatego pojawiły się nowe teorie – o przerywanej równowadze tzn. że co pewien okres czasu stworzenia niemal nie ewoluują istnieje stan równowagi, następują jedynie drobne zmiany, a następnie równowaga zostaje przrez coś zaburzona np. przez globalną katastrofę jak np. zderzenie z ziemią asteroidu i wtedy jedne gatunki giną (jak np. dinozaury), a gwałtownie zaczynają ewoluować nowe (jak np. ssaki)… to jednak oznacza, że ewolucja nie trwa miliony lat tylko znacznie szybciej… ale czy w krótkim okresie czasu mogą rozwijać się tak złożone organizmy, jakie widzimy? a może wszechświat jest pełen życia i gdy w ziemię uderza taka asteroida to przynosi ze sobą nowy ukształtoany już gdzieś na odległej planecie materiał genetyczny? (ale to bardzo „kosmicza” hipoteza typu sf.)

    nie mozna nigdy wobec nauk przyrodniczych zakładać, że coś jest „pewne”, na 100% udowodnione, bo przyroda ma to do siebie, że ciągle nas zaskakuje… nawet fizyka zawiera białe plamy ot. znany od dawna problem… teoria względności Einsteina została potwierdzona eksperymentalnie… teoria kwantowa też… jest tylko jeden mały problem, obie te teorie za nic nie dadzą się ze sobą pogodzić… naukowcy od lat dwoją się i troją, aby tego dokonać, ale im się to nie udaje

    kreacjoniści uważają, że brak skamieniałości form pośrednich oznacza, że ich nie było, ale że określone rodzaje zwierząt pojawiły się nagle jako organizmy całkowicie ukszatałtowane, zdolne do życia i że zostały stworzone przez Boga, kosmitów lub inne siły… jeśli to prawda to nie sposób tego udowodnić, bo jesli nosorożce wzięły się stąd, że pewnego dnia ni z tego ni z owego gdzieś na ziemi pojawiła się ich parka, a później się rozmnażały to w żaden sposób nie można dowieść, że nie wyewoluowały od innych form zwierząt, bo nikt tego nagłego „pojawienia się” nie widział i nie zarejestrował, dlatego nauka próbuje wyjasnić różnorodność życia w oparciu o inne zjawiska, kreacjonizm będzie mogła przyjąć dopiero, gdy ktos udowodni istnienie sił, które kreacjonistycznych (twórcy), lub gdy ktoś dowiedzie, że ewolucja jest niemożliwa… a jak do tej pory nikt tego jeszcze nie dokonał

    pomysł Giertycha jest oczywiście głupi, bo równie dobrze moznaby wycofać teorię względności i kwantową, bo są nie do pogodzenia… w zasadzie jakby tak zacząć eliminować wszystko co nie jest do końca zbadane, to w szkołach pozostałyby tylko trzy przedmioty matematyka, informatyka i WF :D

    nie mozna kwestionować dorobku nauki, która w chwili obecnej mówi, że „ewolucja prawdopodobnie miała miejsce, ale nie do końca wiadomo jak dokładnie przebiegała”.. ale nie mozna też twierdzić, że wszystko jest pewne, w 100% udowodnione itp… bo to by dopiero było średniowiecze! czas niepodważalnych dowodów! trochę pokory proszę!

    gdsgd dnia 14 paź 2006 | zablokuj

  26. Polska zawsze była kolebką postępu. Biorąc pod uwagę, że i Giertych junior nie odcina się od poglądów tatusia, może i tym razem jako pierwszym na świecie uda nam się wprowadzić jedynie słuszną teorię kreacjonizmu zamiast teorii Darwina, będącej efektem szatańskich zamysłów i spisku masonerii.
    http://ra2er.blox.pl/2006/10/Ewolucja-wg-Giertycha.html

    Ra2er dnia 14 paź 2006 | zablokuj

  27. Proponuję, aby wszystkich giertychowców zamknąć w „osadzie” (nawiązanie do filmu Osada), gdzie jego „rewolucyjne” pomysły doskonale się sprawdzą. Ale tylko tam i nigdzie poza nią.
    …Kurwa, przecież to średniowiecze. Tylko czekać jak zaczną palić na stosach. To staje się przerażające i niezwykle frustrujące, że tacy ludzie stoją u władzy…

    SVART dnia 14 paź 2006 | zablokuj

  28. Tacy ludzie maja odpowiadac za edukacje moich dzieci…

    mariajuana dnia 15 paź 2006 | zablokuj

Sorry, comments for this entry are closed at this time.